i samma stund så vet jag att allting har ett slut, allt är för bra nu.

Bild från Evelinas konfirmation.
 
Idag jobbade jag sista dagen och nu har jag äntligen sommarlov på riktigt! Har inte hänt så mycket dom senaste veckorna. Stigit upp på morgonen, spenderat hela förmiddagen på jobbet, kommit hem och sedan fixat mig för att fara ut eller för att fara iväg och gymma. Helgerna har däremot varit betydligt roligare, varit med vänner och bara haft det allmänt roligt. I helgen får jag se vad som händer. Nästa vecka ska jag iallafall sova jätte mycket, det behövs verkligen. Om de är fint väder ska jag också försöka sola lite. Men nu ska jag hoppa in i duschen, vi hörs! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0