lördag

we♥it.
 
Hej! Var ett tag sen sist som vanligt! Under den här tiden har jag hunnit med en del. Har fixat klart kläder samt skor till skolavslutnigen, har även fixat klart kläder till niornas lunch. Går iallafall ut nian på onsdag och det känns väldigt konstigt.. Skulle nästan kunnat gå om nian en gång till eftersom att jag ogillar förändringar, haha.
 
Imorse åkte jag iväg med mamma och moster till stan. Köpte min första långklänning och även en gul t-shirt. Vi for även på goldenflower och åt och efter några timmar åkte vi hem igen. Sen när vi var hemma så la jag mig och sov ett tag innan maten var klar. Men ha det så bra så hörs vi!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0