sommaren 2016

Nu är sommaren 2016 över och det har varit en riktigt bra sommar. Magalufresan och allt som hade med studenten att göra var självklart sommarens höjdpunkt. När jag tänker tillbaka så inser jag faktiskt hur roligt jag hade! Något annat jag hunnit med denna sommar är luleåhamnfestival där jag spenderade hela helgen i luleå med mina vänner. Även hunnit med många utekvällar med mina fina vänner. Utöver det så har jag jobbat väldigt mycket. Några dagar efter studenten fick jag jobb som personligassitent och har jobbat hela sommaren. Planen var att fara iväg att plugga denna höst men det får vänta till våren eller nästa höst då jag inte är helt säker på vad jag vill än. Fortsätter därför att jobba resten av september och sedan får jag se vad jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0