fredagslista

1. Var ligger din mobil när du sover? På ett bord bredvid sängen eller under kudden.
 
2. Var är din andra hälft? i mina drömmar måste de nog vara, haha.
 
3. Ditt hår? klippte det idag, men fortfarande hyfsat långt och mörktbrunt

4. Din klädstil? Väldigt enkel, oftast svarta jeans och bara någon tröja.
 
5. Vad är din plan för veckan? För den kommade veckan har jag faktiskt inga planer, mer än att försöka ta mig till gymmet.
  
6. Vad är det bästa du vet? mysiga sommarkvällar, renbäddad säng, lojala människor, min familj, vänner och mat.
 
7. Vad är ditt mål i livet? Har inte såå stora mål längre, mer än att jag ska resa mycket samt ta mig igenom gymnasiet och helst också någon utbildning på universitetet.
 
8. Vart befinner du dig? I köket i Sangis.
 
9. Vad är din hobby? Jag gillar att dansa dock går jag inga lektioner längre.
 
10. Vad är din största rädsla? att förlora någon som står mig riktigt nära.
 
11. Vart vill  du bo om du får välja fritt? Helst på någon varmare plats än Haparanda, vet dock ingen specifik plats.
12. Vart var du igårkväll? Var hemma, pluggade lite och tog det bara lugnt.
 
13. En sak du önskar dig? en utomlands resa skulle ju vara något 
 
14. Vart växte du upp? I Haparanda.
 
15. Vad gjorde du i fredags? Det är fredag idag och har faktiskt inte gjort så mycket mer än att vara i skolan, sovit och bara tagit det lugnt.
 
16. Vad har du på dig när du går hemma? Oftast ett par mjukisbyxor och någon huvtröja.
 
 
17. Ditt favoritdjur? Hund måste det nog vara.
18. Din dator? En macbook air som är min skoldator.
 
22. Din favoritsak? Min mobil.
 
19. Saknar du någon? Ja de gör jag faktiskt!

20. Något du vägrar klä på dig? Bootcut jeans, aldrig något som passat mig. Kan dock vara fint på andra!
 
21. Favoritaffär? Ginatricot, bibok och H&M.
 
22. Din sommar? Var den bästa på länge!! Gjorde så mycket nya saker samt umgick väldigt mycket med mina vänner.
 

23. Älskar du någon? Jodåå!
 
24. Vilken är din favoritfärg? tycker om blått, men jag vet inte riktigt.
 
25. Vad skrattar du åt? I princip allt.
 
26. När grät du senast? För en vecka sedan ungefär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0