tidsfördriv-lista

10 saker jag tycker om:
1. människor som står upp för sig själv och som vågar ha sina egna åsikter.
2. yollibox
3. renbäddad säng
4. hollister kläder
5. att shoppa
6. pluggfria dagar, då man bara kan ta de lugnt
7. roliga människor
8. frukter
9. harems byxor, så himla mysiga
10. nyklippt hår, fräscha toppar
 
9 saker jag tycker mindre om:
1. egoistiska människor
2. människor som tror att de är något, som ser ner på andra och tror att de själva är störst, bäst och vackrast.
3. ensamhet
4. minus grader
5. när folk dömer andra människor
6. tidiga uppstigningar
7. missförstånd
8. tv reklamer
9. När någon går runt och säger ’‘vad smal du är’’. Det gör lika ont i den personen som att säga till någon ’‘vad tjock du är’’. Men att säga att någon är smal anses vara okej. Så länge inte en person valt själv att vara smal och inte kan göra något åt det så tycker jag inte att man behöver öppna käften.
 
8 saker jag skulle vill göra i framtiden:
1. flytta till en storstad
2. skaffa familj
3. resa i världen
4. gifta mig
5. jobba med något jag trivs med
6. tatuera mig
7. lära mig surfa
8. få en universitetsexamen
 
 
7 saker det borde finnas tid till oftare:
1. ta det lugnt
2. resa
3. träna
4. ensamtid
5. umgås med människor
6. dansa
7. ha roligt
6 ord som beskriver mig:
1. glad
2. både en optimist och pessimist
3. social
4. nyfiken
5. ganska envis
6. blyg runt nya människor
 
 
 5 saker jag är rädd för:
1. mörker
2. att förlora någon som står en nära
3. nålar
4. att bli sårad
5. sjukdomar

4 saker jag ser fram emot:
1. Sommaren 2014
2. Gran Canaria
3. Att ta studenten, dock väldigt länge kvar
4. 18 års dagen
 
3 bloggar jag läser:
http://evelinakock.blogg.se/
http://kenzas.blogg.se
http://zarish.blogg.se/

2 bra filmer:
1. the perks of being a wallflower
2. ego

1 god maträtt:
mammas kyckling typ, haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0