it always seems impossible until it is done

Hejsan! Då var det söndag igen då. Föregående vecka har spenderats med en massa plugg, redovisningar osv, men nu är det äntligen lite lugnare. I fredags for jag iväg på rajalla med några tjejer och fick med mig en skinnjacka, två t-shirts och några ringar. Lördag hände det inte så mycket mer än att jag åkte upp till stan med familjen och for runt i lite affärer. Idag söndag har jag heller inte gjort något speciellt, har mest pluggat till matteprovet och skrivit lite på en krönikaanalys. Nu tänkte jag hoppas in i duschen och sen ta det lugnt resten av kvällen, hejdååå!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

så söt :)

2014-04-06 @ 18:10:39
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0