a million feelings, a thousand thoughts, a hundred memories, all for one person

Ååh va jag längtar till sommaren 2014. Det är så skönt med värme. Så komiskt att då vintern är här längtar man till sommaren och då sommaren väl kommer så blir det tvärtom. Nåja sommaren kommer den också.
 
Hallåå där! Dagen har varit bra tänkte göra ''en bild i timmen'' men de fungerade ungefär 3 timmar till jag glömde bort att jag skulle ta bilder och inte hittade ett tillräckligt bra motiv. Gör ett nytt försök imorgon helt enkelt. Vaknade iallafall vid 12 tiden, åt frukost med familjen och bara tog det lugnt. På kvällen blev det att äta en god middag och melodifestivalen med familjen. Nu ska jag duscha och sedan sova, godnatt!!
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0