You smile, I smile

Hallå där! Då har jag äntligen fått sommarlov. Skolavslutningen spenderades med lite folk och det var faktiskt riktigt roligt. Har försökt börja smida lite sommarplaner men det går väl sådär. Idag var det iallafall första dagen på sommerjobbet och det kändes faktiskt riktigt bra. Bara tre veckor och sedan ska jag och Veera hitta på något riktigt roligt, vi vet dock inte vad än haha. Övningskörde också för första gången idag, och lär nog aldrig få de där körkortet. Vill även hinna ner till mina kusiner också innan sommaren är slut, men får väl se hur det går med det. Vill även hinna på luleåhamnfestival med mina amigos. Slängde bara ihop en rörig text för att ge er en inblick på hur mitt liv ser ut just, de händer alltså inget märkvärdigt. Men glad sommar på er, eller ja om man kollar på vädret här så ser de ju ut som höst. Adios! ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0