i may not be there yet, but i am closer than i was yesterday

we♥it
 
En långhelg igen, har varit såå skönt! Spenderade den för det mesta med veera och annat folk på stranden, eller ute i solen. I torsdags for jag ut med veera en sväng, hängde på stranden och åkte lite bil. I fredags var vi nere på stranden där det var nationaldagsfirande, åkte några karuseller och bara umgicks med folk. På kvällen for vi till lei och hämtade mat, for till en kompis och åt och satt där och pratade hela kvällen innan jag och Veera for hem. Lördagen spederades också ett tag på stranden med lite folk, men for hem rätt tidigt. Idag är det då söndag. Ska försöka plugga till ett prov jag har på prövningsdagen imorgon. Sista provet för den här terminen, såå efter det kan jag ta sommarlov från plugget. På tisdag och onsdag vet jag faktiskt inte om vi har några lektioner, men på torsdag är det iallafall skolavslutning. Ska försöka fara en sväng till Luleå med Veera under veckan för att leta kläder till sommaren. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0