frågor 2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? De har jag gjort, men inget jag kommer på just nu haha!
 
Hur har ditt 2013 varit? Jag ska inte klaga! De har faktiskt varit bra, har dock inte hänt så mycket roligt.
 
Tror du att år 2014 kommer blir bättre? De hoppas jag, allt kan ju bli bättre!
 
Blev du kär i år? nej, jag vet inte.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Kommer inte på något speciellt datum, allt har nog mest rullat på.

Vad är din största framgång 2013?Jag har börjat tro på mig själv mer än tidigare, säga och göra som jag själv tycker.

Bästa köpet? Har fyllt på min garderob en hel del, annars har jag nog inte köpt något som kan räknas som de bästa.
 
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder och skräpmat, haha.
 
Gjorde någonting dig riktigt glad? Jadå!

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Wake me up av Avicii är en jag kommer på just nu.

Vem har du umgåtts med mest? I skolan är det mest Veera, med på fritiden har den mesta tiden bestått av att plugga.
 
Bästa minnet från 2013? Gick ut nian, började gymnasiet, fick min lilla vovve och var till Stockholm.
 
Har du haft ett förhållande under 2013? Nej de har jag inte haft!
Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Ja absolut!

Vad önskar du att du gjort mer? Dansat, umgåtts med vänner osv.
 
Vad önskar du att du gjort mindre? Stressat så mycket i skolan, och oroat mig för en massa onödiga saker.

Favoritprogram på tv? Paradise hotel måste de nog vara, haha.
Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Sluta planera och börja göra saker istället, tro på dig själv och stressa inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0