man slutar aldrig förvånas

♥♥♥
Onsdagen är äntligen över, den tyngsta dagen på hela veckan. När jag kom hem tog jag en pn med min lilla vovve och sedan for jag iväg till dansen. Blev ganska mycket dancehall idag vilket är riktigt roligt, men lär ha ganska ont i nacken imorgon. Väl hemma i Sangis har jag bara tränat inför min redovisning i spanska som jag har imorgon och jobbat på min redovisning inför nationella. Har ganska mycket i skolan just nu som sagt så försöker att bita ihop tills lovet kommer. Nu ska jag kolla på topmodel och sedan försöka sova, haa de så bra!


Kommentarer
Postat av: MATILDA

Ha en bra onsdag! :) kram

2014-04-23 @ 10:06:06
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0