It's impossible to forget someone who gave you so much to remember

- we♥it bild, hittar inga bilder på datorn och är för trött för att leta
 
Hallå där! Skoldagen gick hyffsat snabbt och när jag kom hem for vi lika snabbt iväg till Kalix för att kolla på någon bil. Sedan for jag hem till Sangis och tog det bara lugnt. Har haft en otrolig huvudvärk den senaste veckan, men det beror nog på min dåliga syn så jag måste boka tid till optikern också. Har även försökt göra min redovisning till nationella provet som skall redovisas på fredag. Har inte så mycket inspiration eller ork till att göra något just nu, och för många uppgifter gör att man inte ens orkar ta tag i en enda. Ska dock inte klaga då vi snart får det efterlängtade påsklovet!!  Imorgon blir det iallafall skola och sedan får jag se vad som händer. Nu ska jag sova så jag tar mig upp imorgon, ha de så bra!! 
 


Kommentarer
Postat av: MATILDA

fint :)

2014-04-14 @ 11:45:26
URL: http://matildays.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0