heaven is a place on earth with you

Hej! Fredagen spenderades med Veera och Elina på rajalla. Vi sprang runt i olika affärer och jag fick med mig en peplumtopp och ett infinity halsband. I lördags for vi iväg till roady med familjen och åt en väldigt god middag. Idag har inte gjort så mycket, tog en rejäl sovmorgon och sen bara tagit det lugnt. Imorgon börjar skolan igen efter lovet och kan ju säga att lovet gått otroligt fort. Har inte ens hunnit vända dygnet vilket jag brukar hinna göra, haha. Har dock hunnit göra ganska mycket och inte bara legat hemma hela dagarna, men det är ju det att tiden går fort då man gör saker. Aja, vi har bara skola måndag, tisdag och aktivitetsdag halva onsdagen sedan är det lång helg igen och valborg, såå man ska inte klaga! Nu orkar jag inte skriva nåmer, ha de så bra så hörs vii! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Cassandra, 17 år, Haparanda
RSS 2.0